środa, 20 marca 2013

Zakładka Mądra Sowa DIY

Myśleliście już o jakichś prezentach-upominkach dla najbliższych?
Oto jeden z pomysłów.
W łatwy i szybki sposób możecie zrobić zakładkę z Mądrą Sową.


Potrzebne będą:
- różnokolorowy filc
- nici i igła (opcjonalnie)
- ołówek
- nożyczki
- klej na gorąco
- ... dobry humor ;)
- ... kreatywność


Jak zrobić zakładkę przedstawia instrukcja "krok po kroku" z dużym wsparciem fotografii:

1. Odrysowujemy kontury sowy na brązowym filcu i wycinamy je







2. Wycinamy prostokąt z filcu o wymiarach 10x20 cm, składamy na pół i zszywamy wszystkie brzegi - będzie to nasza baza pod sowę




3. Rozcinamy po przekątnej zszyty wcześniej prostokąt (otrzymaliśmy w ten sposób dwie bazy pod wyszytą wcześniej sówkę z brązowego filcu - jedną bazę chowamy "na później"). Wykręcamy bazę na prawą stronę (szef musi być wewnątrz)



4.Teraz musimy ubrać naszą sówkę wycinając elementy z różnokolorowego filcu (gałki oczne wyszywam  czarna nitką złożoną na "cztery")



5. Czas połączyć wszystkie wycięte elementy. Ja je przyszywam ręcznie (z powodu braku sprawnej maszyny do szycia) ale można je również przykleić klejem na gorąco (z którego będziemy korzystać za chwilę)



6. Następnie gotową sowę musimy przykleić do bazy - tu doskonale sprawdza się klej na gorąco



Ostatecznie baza sówki zmieniła kolor z niebieskiej na różową ;)


7. Oto gotowa zakładka Mądra Sowa i kilka jej kolorowych koleżanek ;)





17 komentarzy:

  1. Mogłabys usunać weryfikacje obrazkową to prawdziwy koszmar komentujacych..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyłączyłam (nie wiedziałam, że taka opcja istnieje), dzięki za podpowiedź - jestem otwarta na sugestie:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:)
      dziękuję również za dodanie siebie do obserwatorów mojej strony - jesteś moim numerem jeden ;)

      Usuń
  3. Trafiłam do Ciebie dzięki kursom Ilonki i już się dopisałam do obserwatorów bo lubię filcaki choć nie mam wogóle pojęcia jak je sie robi.Po drugie witam serdecznie w blogowym światku.Jakby co służę pomocą i radą.Jeśli chodzi o zakładkę to cudna.Zapraszam również do siebie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć/czytać słowa pochwały (moja próżność świętuje). Chętnie odwiedzę Twojego bloga:)
      Jeśli będę potrzebować pomocnej dłoni w obsłudze bloga to naprawdę chętnie się zgłoszę i tak jak pisałam pod którymś z moich postów - jestem otwarta na wszelkie sugestie
      pozdrawiam

      Usuń
  4. Witaj
    ja równiez trafiłam do Ciebie dzięki Ilonce i zostaje na dłużej, bardzo zaciekawiła mnie twoja zakładka bo widzialam takie ale z papieru a z filcu jeszcze nie.
    Zapraszam do mnie na candy http://nitusiek.blogspot.com/2013/03/candy-candy-ktos-chetny.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa:)
      z chęcią dodam swoj głosik do candy:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł i ładna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  6. alez super pomysł miałaś z tymi sówko-zakładkami :-) baaardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) cieszę się, że jest ktoś komu się one podobają:)
      pozdrawiam gorąco

      Usuń
  7. Ależ to ładne! Takiej zakładki jeszcze nie widziałam, świetny pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny pomysł. Bardzo mi się podoba. Gratuluję talentu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, trafiłam na Twojego bloga przez przypadek. Ja też robię takie zakładki, tylko moje mają albo półokrągłe alko proste wykończenie i najczęściej wyszywam coś na niej. Ale Twoje też są bardzo sympatyczne, szczególnie na fioletowym tle. Mogę jeszcze spytać, jakiej grubości filcu użyłaś?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz jest on dla mnie bardzo ważny bo daje mi motywację do dalszej pracy.
Mam nadzieję, że jeszcze do mnie wpadniesz...
Pozdrawiam gorąco
Weronka

Zabawa Podaj dalej

 Jakiś czas temu brałam udział w zabawie Podaj Dalej organizowanej przez Agnieszkę z bloga Pasje odnalezione . Paczuszka przyszła stosunkow...